12 en 13 februari - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Elvie Heck - WaarBenJij.nu 12 en 13 februari - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Elvie Heck - WaarBenJij.nu

12 en 13 februari

Blijf op de hoogte en volg Elvie

13 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Viljoenskroon

vrijdag hebben we een lekker dagje gehad! een heerlijk ontbijt gehad met fruit yoghurt een lekker eitje en boterhammetjes. Daarna hebben we lekker aan t zwembad gelegen! onze koffer uitgepakt en nog even langs de supermarkt geweest. bootschappen voor 120 rand gekocht (130 rand is 7.39). Na dat we bootschappen zijn wezen doen zijn we langs de sportschool gereden en kennis gemaakt met Etienne. rond half 7 zijn we gaan eten lekker frietjes met vis! Lynette de huis baas is echt een lieve vrouw. we kunnen haar goed verstaan, ze spreekt Zuid-Afrikaans. Na het eten kwam Etienne langs en heeft ons super veel over Zuid-Afrika verteld, over de beesten over de mensen de plaatsen en waar je naar toe kunt gaan. Hij wil ons mee nemen opstap en naar het water park.

13 februari
vanacht heb ik een oorontsteking gehad dus veel heb ik niet geslapen. we zouden met Lynette mee gaan naar een paarden wedstrijd, maar ik ben thuis gebleven en heb even bij geslapen. Toen de meiden thuis kwamen hebben we gezellig met zn alle aan het zwembad gelegen. Gelukkig ging het toen al weer wat beter. we hadden een heerlijke lunche en er word goed rekening met me gehouden dat ik geen vlees eet. we hebben nu nog even lekkere chille daagjes maar maandag gaat het leventje hier pas echt beginnen. ben zo benieuwd hoe het daar is en wat we allemaal daar mogen gaan doen met de kindjes. vanavond gaan de andere meiden met Etienne opstap, maar ik blijf nog even thuis zodat ik maandag zeker beter ben! ik ben benieuwd wat voor lekker we vanavond gaan eten en wat we morgen gaan doen !

  • 18 Februari 2016 - 11:03

    Serena:

    Super leuk Elvie!! Wat geweldig dat we op deze manier mee mogen genieten met jou...
    Heel veel plezier en ervaringen wens ik je toe.
    Pas goed op jezelf Schat.
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Viljoenskroon

Elvie

Voor 3 maanden ga ik stagen lopen op een hospice in Zuid-Afrika. Hier komen allemaal kinderen uit de sloppenwijken die besmet zijn met aids of HIV. En ik ga de Kindjes daar de dingen geven die ze nodig hebben! hier kunnen jullie volgen hoe mijn tijd daar is.

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 3460

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 Mei 2016

Mijn Stage dagen in Viljoenskroon

Landen bezocht: